En smartare anställning!

Slider image 1

Löneadministratörer sökes.

Vi söker nu ett flertal löneadministratörer till olika uppdrag i Östergötland.

Efterfrågan på denna typ av tjänst ökar hos många av våra kunder och vi har ett ständigt flöde av förfrågningar.
Uppdragen kan variera i form av uppdragslängd, anställningsformer etc.
Vi ser att du som söker har eftergymnasial utbildning samt gärna två års arbetslivserfarenhet inom området. 

ARBETSBESKRIVNING

I dina arbetsuppgifter som löneadministratör ingår bland annat:

  • Hantering av den löpande löneprocessen.
  • Hålla dig uppdaterad och informerad om lagar och avtal.
  • Utföra arbetsgivarintyg.
  • Inkomstuppgift till försäkringskassan.

DINA KVALIFIKATIONER

  • Har en utbildning i lön eller/och erfarenhet av rollen.
  • Vana att arbeta med ca 150 - 300 löner.
  • Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i Office-paketet och behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift.

MERITERANDE

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Hogia Lön eller Visma.

DIN PROFIL

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann, ansvarstagande och initiativrik. Vidare ser vi att du är duktig på att organisera och strukturera ditt arbete. Du kommer ha många kontakter både internt och externt och det är därmed viktigt att du är kommunikativ och tycker om att hålla en hög servicenivå. Du har en god social kompetens och mycket energi, är prestigelös och har stor ansvarskänsla

ANSÖKAN

För mer information kontakta Martin Öhr på martin.ohr@pemapeople.se

Urval sker löpande till de olika tjänsterna.

Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!

FAKTA

Region: Östergötlands län Arbetstid: Heltid, Tillsvidare Sista ansökningsdag: 2019-08-28 Lön / Förmåner: Fast lön Kontaktperson: Martin Öhr

Ansökan




Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies. Läs hela vår cookie-policy här.

Jag förstår